Faceți căutări pe acest blog

marți, 26 februarie 2013

În afară de a fi unul dintre clienții dvs. locale, eu sunt, de asemenea, un afiliat pentru TripleClicks.com. si am vrut sa stii despre noul lor CCE (E-Commerce Associates) programul. Acesta este un program de adevarat interesant nou, pentru că vă permite pentru a crește vânzările dvs., fără nici un risc (nu există absolut nici un cost pentru tine daca nu luam vă de vânzări). Practic, vei lista doar produsele și / sau serviciile de la TripleClicks.com și să îndeplinească ordinele le generează pentru tine. Veți dori, de asemenea, să știu că am făcut-o foarte simplu și ușor pentru a introduce înregistrările tale. Am închis o broșură pentru tine, cu detalii complete. Dacă sunteți gata să vă înscrieți, du-te la: http://www.tripleclicks.com/ECA Așa că am creditat ca referrer-ul tău, vă rugăm să folosiți numărul meu de afiliat ID-ul: 12325672 Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să mă sunați la XXX-XXX-XXXX sau e-mail-mă la veliscuflorin@yahoo.com. Apreciez timpul și sper că TripleClicks poate deveni o priză de succes pentru afacerea dvs. nou în curând. Cu stimă, Semnătura Veliscu Florin; SFI / TripleClicks Afiliat

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri